مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-24اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در کشور تا آخر هفته


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که بارش ها در کشور تا روز جمعه (9 اسفند) ادامه دارد، گفت: امروز در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی بارش برف و باران خواهیم داشت.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که بارش ها در کشور تا روز جمعه (9 اسفند) ادامه دارد، گفت: امروز در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی بارش برف و باران خواهیم داشت.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (5 اسفند) با ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب به کشور ابتدا در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی بارش برف و باران و در جنوب غرب بارش باران آغاز می شود و به تدریج به مناطق مرکزی و دامنه های البرز کشیده خواهد شد.

وی افزود: فردا (6 اسفند) با تقویت این سامانه، بارش ها بخش هایی از زاگرس مرکزی، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطقی از شرق را فرا می گیرد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که روز چهارشنبه (7 اسفند) بارش علاوه بر مناطق فوق بخش هایی از جنوب کشور را در برمی گیرد تصریح کرد: پنجشنبه (8 اسفند) بارش در شمال شرق و بخش های از شرق کشور ادامه دارد و به تدریج سامانه بارشی از شمال شرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در کشور تا آخر هفته

فعالیت سامانه بارشی در کشور تا آخر هفته