مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-24اقتصادي

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با گرد و غبار


40 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های پیشگیرانه و مقابله با پدیده گرد و غبار در استان کویری خراسان جنوبی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، حسن اکبری، اظهار داشت: خشکسالی 20 ساله در خراسان جنوبی اثرات نامطلوبی همچون کاهش منابع آبی، خشک شدن قنات ها و چاه های آب و افزایش گستره بیابان بر جای گذاشت که سبب افزایش گرد و غبار در برخی نقاط استان شده است.

وی تأثیر خراسان جنوبی از باد های 120 روزه سیستان و بلوچستان را از دیگر عوامل افزایش کانون های گرد و غبار در استان عنوان کرد و بیان داشت: 40 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های پیشگیرانه و مقابله با پدیده گرد و غبار در استان کویری خراسان جنوبی اختصاص یافت.

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی تبیین کرد: 33 میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبار اختصاص یافته، برای عملیات نهال کاری، بوته کاری، مدیریت رواناب، نهال کاری روی مالچ، آبیاری و مراقبت نهال کاری و بوته کاری سنواتی، احداث بادشکن، مدیریت چرا و قرق پیش بینی شده است.

اکبری افزود: 615 میلیون تومان از این اعتبار نیز برای جهاد کشاورزی و انجام عملیات کشاورزی حفاظتی و شش میلیارد تومان برای اداره‎ کل حفاظت محیط زیست استان برای انجام عملیات حفاظت، قرق و مدیریت چرا، مراقبت، آبیاری، حفظ و نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با گرد و غبار

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با گرد و غبار