مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:262020-02-24سياسي

درآمدهای نفتی بودجه 99 را بعد از تصمیم اخیر FATF اصلاح کنیم


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تصمیم اخیر FATF گفت: باید درآمدهای نفتی دولت را بعد از این تصمیم اصلاح کرده و کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در موافقت با کلیات بودجه سال 99 در جلسه علنی امروز (دوشنبه 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس گفت: این مشارکت حداقلی بوده و برای اولین بار است که چنین وضعیتی را داریم، لذا برای مسؤولان کشور هشدار محسوب شده و باید رضایت مردم را در همه امور مبنا قرار دهند.

وی افزود: اگر بودجه بر مبنای رضایتمندی مردم و کارآمدی حکمرانی باشد حتماً اثرات لازم را خواهد داشت، اما وقتی مشارکت مردم در انتخابات مجلس آتی مشارکتی حداقلی است، این موضوع برای مسؤولان هشدار است.

نماینده مردم تصریح کرد: باید مسؤولان رضایت افرادی که در انتخابات شرکت نکرده اند را به دست آورند به طوری که در تهران 75 درصد مردم مشارکت نداشته و در کل کشور هم 55 درصد مردم در انتخابات شرکت نکرده اند.

رحیمی اظهار داشت: برنامه محور کردن بودجه سال 99 از سوی دولت و کمیسیون تلفیق مورد توجه قرار گرفته است ضمن اینکه این کمیسیون هم عنایت ویژه ای به مولدسازی دارایی های دولت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای نفتی بودجه 99 را بعد از تصمیم اخیر FATF اصلاح کنیم

درآمدهای نفتی بودجه 99 را بعد از تصمیم اخیر FATF اصلاح کنیم