مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-24سياسي

برنامه ششم توسعه در بودجه 99 لحاظ نشده است


نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق در بودجه 99، موضوعات مهم و مورد تاکید برنامه ششم را مورد توجه قرار نداده و همان بودجه سال های گذشته است که تنها ارقام آن عوض شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در مخالف با کلیات بودجه سال 99 کل کشور اظهار داشت: یادمان نرود که بودجه باید برشی یک پنجمی از برنامه ششم توسعه باشد اما در مصوبه کمیسیون تلفیق این برش وجود ندارد.

وی ادامه داد: برنامه ششم توسعه توسط همین مجلس تصویب شده و جای سوال است که چرا در تصویب بودجه در کمیسیون تلفیق به موضوعات مهم و مورد تاکید برنامه ششم، توجه نشده است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در برنامه ششم توسعه مواردی برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد تاکید شده اما آیا در بودجه 99 این موارد دیده شده است؟ نوروزی افزود: متاسفانه مواردی مانند اولویت اقتصادی با هدف جذب دانش و فناوری، جذب سرمایه های شرکت های جهانی در زنجیره تولید داخلی، سامان دهی معافیت های مالیاتی و حذف معایفت های مالیاتی غیرضرور، مالیات بر سپرده های بانکی، مالیات بر عایدی سرمایه املاک و خانه های لوکس و جلوگیری از فرار مالیاتی در برخی مشاغل در بودجه سال آینده دیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ششم توسعه در بودجه 99 لحاظ نشده است

برنامه ششم توسعه در بودجه 99 لحاظ نشده است