مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-24پزشكي

آمار قابل توجه ناهنجاری های فک و صورت در کشور


یک جراح دهان، فک و صورت، با اشاره آمار قابل توجه ناهنجاری های فک و صورت در کشور، گفت: این ناهنجاری ها یا به علل مادرزادی و یا به دلیل تصادفات و تروما به وقوع می پیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالحسن مسگرزاده، درباره ناهنجاری های فک و صورت، اظهار داشت: مفهوم ناهنجاری های فک و صورت متناسب نبودن ارتباط فکین با یکدیگر به دلایل مختلف از جمله مشکلات مادرزادی و یا عوامل اکتسابی مانند تصادفات و تروما است.

وی افزود: با استفاده از جراحی می توان ارتباط مناسب میان فکین را ایجاد کرد و اقدامات مناسب درمانی را برای بیمار انجام داد.

این جراح دهان، فک و صورت ادامه داد: جراحی ناهنجاری های فک و صورت که جراحی ارتوگناتیک نام دارد تامین عملکرد صحیح فک را به همراه داشته و سه هدف کلی به دنبال دارد.

نخست اینکه تامین اکلوژن یا جفت گیری دندانی را به همراه دارد و همچنین در نکته دوم تامین زیبایی برای صورت و در نکته سوم بهبود کیفیت زندگی و افزایش اعتماد به نفس بیمار می تواند سبب شود.

وی با بیان اینکه کشور ما در حوزه ی درمان ناهنجاری های فک و صورت پیشرفته است، گفت: تمام اقداماتی که در مراکز پیشرفته دنیا انجام می گیرد به همت همکاران ما در مراکز آموزشی و خصوصی صورت گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه در حوزه علمی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قابل توجه ناهنجاری های فک و صورت در کشور

آمار قابل توجه ناهنجاری های فک و صورت در کشور