مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-24سياسي

وظیفه مجلس یازدهم برای رسیدن به دولت انقلابی و تمدن نوین اسلامی


مجلس نقش ریل گذاری و راهبردی برای رسیدن به دولت انقلابی و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی دارد و مجلس یازدهم باید به این مهم توجه کند.

- آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو دپارتمان سیاسی مرکز پژوهشی آرا در گفت وگو با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب، مجلس یازدهم بایستی پرچم دار بسط نظریه نظام انقلابی باشد تا زمینه را برای ترویج نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی فراهم کند و نهایتا زمینه تشکیل دولت جوان انقلابی مدنظر رهبر انقلاب را فراهم کند.

عضو اندیشکده اسرا تاکید کرد: یک مجلس انقلابی نباید کوتاهی و تعلل و نگاه غیرانقلابی دستگاه اجرایی کشور را که عملکردش بطور مستقیم بر زندگی روزمره مردم تاثیر می گذارد، تحمل کند.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه مجلس تراز انقلاب است و مجلس یازدهم می تواند به همت جوانان مومن و انقلابی که مسئولیت تکمیل حلقه دولت اسلامی و ساخت جامعه اسلامی در چله دوم انقلاب با آنهاست، ریل گذاری درستی کند.

این مدرس دانشگاه یادآور شد: جریان امریکایی-صهیونیستی در صدد تغییر نگرش به سمت وابسته گرایی از طریق نفوذ و تغییر در باورها و رفتار جوانان ایرانی عمل می کنند تا سرانجام جوان ایرانی مسیری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مجلس یازدهم برای رسیدن به دولت انقلابی و تمدن نوین اسلامی

وظیفه مجلس یازدهم برای رسیدن به دولت انقلابی و تمدن نوین اسلامی