مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-24اجتماعي

اجرای گسترده عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در تبریز


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر از اجرای گسترده عملیات لکه گیری آسفالت در مناطق 10گانه شهرداری تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر از اجرای گسترده عملیات لکه گیری آسفالت در مناطق 10گانه شهرداری تبریز خبر داد.

محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به تاکید شهردار تبریز مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: به همت نیروهای تلاشگر معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مناطق 10گانه و با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می کنیم طی 10روز لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر را تمام کنیم.

وی افزود: همچنین بعد از اتمام لکه گیری معابر اصلی شهر تا عید رفع ایرادات و لکه گیری آسفالت معابر فرعی نیز در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

وی گفت: لکه گیری آسفالت و درزگیری ترک های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز افزود: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گسترده عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در تبریز

اجرای گسترده عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در تبریز