مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-24سياسي

هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل


مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار کلیپ های چند روز اخیر جرثقیل سرنجلکل اطلاعیه صادر کرد.

- هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار کلیپ های چند روز اخیر "جرثقیل سرنجل کل" ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار کلیپ های چند روز اخیر" جرثقیل سرنجلکل "اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛ دوم اسفند 98، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق های اخذ رای، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند.

حال نیروی انتظامی؛ از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، خادمین خود در مجموعه انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی را در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی کردند؛ تقدیر و تشکر می کند.

لازم به ذکر است؛ در تاریخ سوم اسفند، در جشن خود جوش و مردمی داوطلب منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد، افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل

هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل