مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:302020-02-24اجتماعي

جشن نیکوکاری در 580 مدرسه استان ایلام برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال در 580 مدرسه استان ایلام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ضیاء رضایی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام که به مناسبت در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری صورت گرفت بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار عید را به خانه هایشان ببریم علاوه بر مکان های عمومی و معابر، در 580 مدرسه استان برگزار می شود.

وی افزود: در این زمینه تعداد 80 هزار پاکت مخصوص جمع آوری جشن نیکوکاری نیز از طریق مدارس بین دانش آموزان و والدین آنها در حال توزیع است که پیام ویژه برای والدین این دانش آموزان همراه با این پاکت ها ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه زنگ عاطفه ها در روز 14 اسفند در مدارس استان برگزار می شود گفت: با هماهنگی های صورت گرفته همه عواید حاصل از این مراسم برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.

رضایی ادامه داد: انتظار داریم مدیران و کارکنان آموزش و پرورش نیز همراه با دانش آموزان با شرکت در این جشن ملی در زمینه دستگیری از دانش آموزان نیازمند مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بین کمیته امداد و آموزش و پرورش در زمینه های کمک به نیازمندان همکاری های خوبی وجود دارد گفت: برگزاری کلاسهای تقویتی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در 580 مدرسه استان ایلام برگزار می شود

جشن نیکوکاری در 580 مدرسه استان ایلام برگزار می شود