مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:052020-02-24اجتماعي

ضدعفونی پایانه های بار و مسافر برون شهری/ اصفهان اتوبوس مستقیم به قم ندارد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافر در پی شروع کرونا انجام شده است، - ایسنا/اصفهان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافر در پی شروع کرونا انجام شده است، گفت: اصفهان سرویس مستقیم اتوبوس بین شهری به قم ندارد و طی چند روز گذشته تنها سرویس های مسیر تهران، اگر احیانا مسافری به مقصد قم بود را در ابتدای این شهر پیاده می کنند.

علیرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات بهداشتی این اداره در پی شیوع کرونا در کشور و محدود کردن حرکت اتوبوس های اصفهان به مسیر قم و برعکس، اظهار کرد: اصفهان سرویس مستقیم اتوبوس بین شهری به قم ندارد و طی چند روز گذشته تنها سرویس های مسیر تهران، اگر احیانا مسافری به مقصد قم بود را در ابتدای این شهر پیاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اتوبوس های مسیر اصفهان داخل شهر قم نمی روند، تاکید کرد: مسافران قم، معمولا ابتدای شهر پیاده می شوند و اتوبوس نیز از کمربندی کاشان عبور می کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه مطابق دستورالعملی، ضدعفونی دو پایانه بار اصفهان ابلاغ و انجام شد، تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی پایانه های بار و مسافر برون شهری/ اصفهان اتوبوس مستقیم به قم ندارد

ضدعفونی پایانه های بار و مسافر برون شهری/ اصفهان اتوبوس مستقیم به قم ندارد