مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 03:402020-02-24دانش

پرداخت وام سنوات به دانشجویان دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه در موضوع سنوات هدف بحث درآمد برای دانشگاه نیست، بلکه مدیریت تقاضا است، اظهار کرد: زمانی که دانشجو بیش از مدت زمان مشخص شده در دانشگاه بماند، - دانشگاه باید از منابع دیگر هزینه دانشجو را پرداخت کند.

تخصیص سنوات برای تشویق دانشجویان در تسریع اتمام تحصیل در دانشگاه است و وامی برای پرداخت سنوات در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، در نشستی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی و دبیران کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی با بیان اینکه دانشگاه تهران برای فعالیت های دانشجویی ارزش بسیاری قائل است، خاطرنشان کرد: فعالیت های دانشجویی نوآوری و کارآفرینی را در بخش های مختلف به همراه دارد، زیرا نوآوری و کارآفرینی بیشتر از کلاس درس ناشی از عملکرد در میدان است و یکی از آن میدان ها تشکل ها و فعالیت های دانشجویی است.

وی افزود: اگر دانشجو در دوران تحصیل تجربه فعالیت خلاقانه و نوآورانه داشته باشد، نیازی به شغل دولتی ندارد و به محض خروج از دانشگاه می تواند کسب و کار خود را ایجاد کند.

دکتر نیلی احمدآبادی، در پاسخ به سئوالات و موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی اظهار کرد: خوشحالم فرصت گفت وگو میان ما فراهم شد، چرا که نظریات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام سنوات به دانشجویان دانشگاه تهران

پرداخت وام سنوات به دانشجویان دانشگاه تهران