مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 23:452020-02-23فرهنگي

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شفاه شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد حمایت از سینمای خانواده به صورت ویژه برنامه های مشخصی را در دستور کار قرار داده است.

- رییس باشگاه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: حمایت از سینمای خانواده یکی از اولویت های حوزه هنری انقلاب اسلامی در بخش فیلم و سینما به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا شفاه شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد حمایت از سینمای خانواده به صورت ویژه برنامه های مشخصی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ما در دو بخش تولید فیلم و همچنین پخش آن نسبت به مسائل مرتبط با خانواده توجه ویژه ای داریم، افزود: در راستای اجرایی کردن این سیاست کاری دو برنامه مشخص در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می رود که بتوانیم در راستای نیل به این هدف بلند اقدامات مختلفی را اجرایی کنیم.

رییس هیئت مدیره مؤسسه بهمن سبز افزود: در حوزه تولید فیلم سعی می کنیم که زمینه را برای تولید فیلم هایی با محتوای توجه ویژه به جایگاه و موضوع خانواده فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است

توجه و حمایت از سینمای خانواده اولویت حوزه هنری انقلاب اسلامی است