مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 22:152020-02-23فرهنگي

آغازعملیات احداث سینمای سقز سرانه صندلی سینما افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر امین مرادی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی که با حضور مدیرعامل و رییس هیئت مدیره موسسه بهمن سبز در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پردیس سینمایی استقلال سقز دارای سه سالن مجزا است و در مدت زمان 6 ماه احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تفاهم نامه احداث و راه اندازی پردیس سینمایی استقلال سقز منعقد شده و خوشبختانه در سایه حمایت های صورت گرفته از سوی استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری ویژه شهرستان سقز این ظرفیت فرهنگی ایجاد و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: اضافه شدن 524 صندلی به ظرفیت صندلی های موجود در سینمای استان کردستان سرانه بهره مندی از صندلی سینما در استان کردستان با رشد قابل ملاحظه ای مواجه خواهد شد.

وی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در حال حاضر علاوه بر پردیس سینمایی بهمن سنندج، سینما آزادی بیجار را نیز مورد بهره برداری قرار می دهد و قرار است از سال آینده پردیس سینمایی استقلال سقز نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

مرادی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب در استان کردستان در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری، گفت: خوشبختانه مردم استان کردستان استقبال بسیار خوبی از فعالیت های فرهنگی و هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازعملیات احداث سینمای سقز سرانه صندلی سینما افزایش می یابد

آغازعملیات احداث سینمای سقز سرانه صندلی سینما افزایش می یابد