مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:552020-02-23سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


دانشگاه های اصفهان تا آخر هفته تعطیل شد، برای رسیدن به ایرانی «قوی» لحظه ای ساکن نخواهم بود، مراسم آغازین بدون سپاهان برگزار شد، مورد مثبت کرونا در استان اصفهان نداشته ایم، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (یکشنبه چهار اسفندماه) را اینجا مشاهده می کنید: دانشگاه های اصفهان تا آخر هفته تعطیل شد مشاور وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود خبر از تعطیلی همه مراکز دانشگاهی در استان اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تا آخر هفته داد.

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای رسیدن به ایرانی قوی لحظه ای ساکن نخواهم بود منتخب مردم اصفهان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور مردم پای صندوق های رأی قدردانی کرد.

حاشیه دیدار سپاهان و پرسپولیس مراسم آغازین بدون سپاهان برگزار شد/ همه زمین را ترک کردند! مراسم آغازین مسابقه دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس برگزار شد و همه زمین مسابقه را ترک کردند.

مورد مثبت کرونا در استان اصفهان نداشته ایم/ هنوز در مورد مدارس تصمیمی گرفته نشده است رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به این که علائم کرونا با سرماخوردگی و انواع آنفلوانزا مشابه است در شرایطی که قرار داریم برای ما همه این موارد مشکوک محسوب می شود اما مورد ابتلای مثبتی در اصفهان گزارش نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته