مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:252020-02-23حوادث

رفع تصرف اراضی 12 میلیاردی در آستانه اشرفیه


فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی 600 متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیر قانونی آن را با سیم خاردار و پرچین محصور کرده است.

سردار ملکی ادامه داد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، کلیه آثار تجاوز جمع آوری و رفع تصرف انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در خصوص این پرونده متهم 51 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین تصرف شده 12 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی 12 میلیاردی در آستانه اشرفیه

رفع تصرف اراضی 12 میلیاردی در آستانه اشرفیه