مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:152020-02-23اقتصادي

کشف 5 هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه


رییس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی 40 میلیون ریال تشکیل شد.

- محمد نیک صفت از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: این تعداد ماسک طی بازرسی مشترک نماینده دادستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در یکی از داروخانه های صومعه سرا کشف و ضبط شد.

وی افزود: این داروخانه که در داخل شهر صومعه سرا قرار دارد، از عرضه ماسک به شهروندان خودداری و با نصب پلاکارد ماسک نداریم آن را احتکار کرده بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا با بیان اینکه ماسک ها پس از کشف با هماهنگی مقام قضایی و با حضور و نظارت بازرسان بین مردم توزیع شد، گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی 40 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می کنند به صورت مستمر ادامه دارد.

نیک صفت با تاکید بر تشدید بازرسی های مشترک از سوی بازرسان دستگاه های نظارتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، خاطرنشان کرد: سامانه 124 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش تخلفات از سوی شهروندان صومعه سرایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه

کشف 5 هزار ماسک دپو شده در یک داروخانه