مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:102020-02-23سياسي

نمایندگان منتخب استان سمنان پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه ای تأکیر کرد: نمایندگان منتخب استان سمنان باید بتوانند به بهترین شکل خواسته ها و انتظارات مردم را برآورده کرده و پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه ای تأکید کرد: نیک می دانید که نخستین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب و در روزهای تلخ شهادت سیدالشهدای مدافعان حرم آل الله (ع) و چهره بین المللی جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معنادار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

در این بیانیه آمده است: این انتخابات نشان داد که انقلاب اسلامی پدیده ای است که همواره راه خود را پرقدرت طی خواهد کرد و تمام شدنی نیست.

انقلاب اسلامی، این پدیده بی نظیر تاریخ، پیوندی بین امت و امامت به وجود آورد که هیچ طوفانی توان گسستن آن را ندارد؛ مردم از عمق جان به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می ورزند و هر زمان احساس کنند که خطری آن را تهدید می کند، چنان از انقلاب خود رفع تهدید می کنند که همگان را به تحسین وا می دارد.

در ادامه می خوانیم: شما با حضور گسترده خود در انتخابات، علی رغم تمام مشکلات و گلایه هایی که در بدنه مردم وجود دارد، رویکرد متعالی انقلاب اسلامی را بار دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان منتخب استان سمنان پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند

نمایندگان منتخب استان سمنان پاسخگوی حسن اعتماد عمومی باشند