مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:252020-02-23اجتماعي

آبگرفتگی، کولاک برف و کاهش 12 درجه ای دما در راه خراسان رضوی


اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طی اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی و ایجاد رواناب، کولاک برف و کاهش 12 درجه ای دما در این استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی امروز طی اطلاعیه ای، در خصوص آبگرفتگی و ایجاد رواناب، کولاک برف به ویژه در محورهای کوهستانی، هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه از بعدازظهر سه شنبه، نفوذ سامانه ناپایدار و بارشی به خراسان رضوی باعث افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد (در پاره ای نقاط وزش باد شدید)، بارش باران و برف و تشکیل مه همراه با کاهش محسوس دما می شود.

همچنین این اطلاعیه از افزایش شدت وزش باد در برخی نقاط همراه با گردوخاک، رگبار باران در نواحی مستعد توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و آبگرفتگی، بارش باران و برف به تدریج بارش برف همراه با کولاک در نواحی سردسیر و کوهستانی، تشکیل مه و کاهش میدان دید در غالب نقاط خراسان رضوی خبر می دهد.

  این سامانه که تا قبل از ظهر جمعه، در خراسان رضوی فعال است، احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب، کولاک برف به ویژه در محورهای کوهستانی، لغزندگی معابر و جاده ها، کاهش میدان دید، کاهش دما بین 10 تا 12 درجه سلسیوس، اختلال در سیستم حمل و نقل استان را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی، کولاک برف و کاهش 12 درجه ای دما در راه خراسان رضوی

آبگرفتگی، کولاک برف و کاهش 12 درجه ای دما در راه خراسان رضوی