مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-23اجتماعي

لایروبی یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های همدان


شهردار منطقه یک همدان با اشاره به لایروبی بیش از یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های زیرزمینی، از آمادگی کامل پرسنل این مجموعه به منظور خدمات رسانی به مردم در حین بارش های سیل آسا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مسعود دهبانی صابر با اشاره به صدور اخطارهایی مبنی بر بارش شدید برف و باران از اواسط هفته جاری توسط اداره هواشناسی اظهار کرد: در سال جاری بیش از هزار متر از قنات ها و رودخانه های زیرزمینی همدان لایروبی شده است.

وی گفت: لایروبی در مناطق بلوار خیرین مدرسه ساز، قنات زیرگذر بعثت و خیابان جهان نما، قنات ذوالریاستین، رودخانه زیرزمینی خیابان جوادیه و محدوده مقابل حسینیه امام، قنات حقگویان، قنات بلوار ارم و.

انجام شده است.

شهردار منطقه یک همدان عدم لایروبی رودخانه ها و کانال ها را یکی از عوامل مهم ایجاد طغیان و آبگرفتگی به هنگام بارش های شدید دانست و ادامه داد: می توان با توانمندسازی زیرساخت ها و افزایش تاب آوری شهری با وقوع بلایای طبیعی مقابله کرد.

وی از آماده باش کامل شهرداری منطقه یک طی روزهای آتی خبر داد و افزود: 120 نفر از پرسنل این منطقه و تمام ماشین آلات اعم از دستگا ه های برفروبی، نمک پاش، لودر، گریدر، بابکت و کمپرسی در آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های همدان

لایروبی یک هزار متر از قنات ها و رودخانه های همدان