مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-23سياسي

تعطیلی مدارس برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است.

خدابخش مرادی نافچی عصر امروز (4 اسفند) در جلسه فوق العاده پدافند زیستی غیرعامل ضمن قدردانی از مردم استان برای مشارکت پرشور در انتخابات، با اشاره به اینکه زنجان جرو استان های دارای مشارکت بالا در انتخابات بود، اظهار کرد: رویکرد قرارگاه زیستی استان زنجان تلاش برای سلامتی جامعه و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس است و باید آگاهی لازم، درست و به موقع به مردم برای پیشگیری از بیماری کرونا ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه های اداری مکلف هستند تا ساز و کار آموزش و پیشگیری را در دستور کار خود قرار داده و تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس است، افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به معنای رفتن به سفر نیست، بلکه باید برای پیشگیری از گرفتاری به این ویروس، مردم مسافرت های خود را کنسل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: سازمان زندان ها، بهزیستی، مراکز تجمع اعم از تجمع معتادان، نیروی انتطامی، ارتش و سپاه پاسداران و همه مراکزی که دارای کانون های جمعیتی هستند، ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است

تعطیلی مدارس برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است