مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-23اقتصادي

امسال نمایشگاه بهاره در اهواز برگزار نمی شود


ابوالقاسم کوره چینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود این نمایشگاه از 18 تا 24 اسفند در محل دایمی نمایشگاه های اهواز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نام نویسی از متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه متوقف شده ، ادامه داد: هزینه های پرداخت شده به منظور کرایه غرفه های نمایشگاه بهاره امسال به متقاضیان بازگردانده خواهد شد.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت:این نمایشگاه هر ساله در نیمه دوم اسفند برگزار می شد که به دلیل نگرانی به وجود آمده در خصوص ویروس کرونا، تصمیم به لغو آن گرفته شد.

کوره چینی ادامه داد:در این نمایشگاه طبق روال هرسال قرار بود کالاهایی در رسته های پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد غذایی و محصولات پروتیینی و سایر کالاهای اساسی و ضروری عرضه شود.

استاندار خوزستان عصر یکشنبه از تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی سراسر این استان به منظور حفظ نکات ایمنی و بهداشتی و به درخواست مردم برای رفع نگرانی بهداشتی آنها، تا پایان هفته جاری خبر داد.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا، و بیش از 2 هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال نمایشگاه بهاره در اهواز برگزار نمی شود

امسال نمایشگاه بهاره در اهواز برگزار نمی شود