مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-23اجتماعي

آماده باش برای دستگاه های اجرایی خوزستان


کیامرث حاجی زاده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اخطاریه ها و اطلاعیه هایی که در چند روز گذشته از سوی سازمان مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی استان و کشور صادر شد همگی تجمیع و از سوی ستاد مدیریت بحران خوزستان این اخطاریه ها و هشداریه ها داده شد.

وی افزود: ما تجربه سیل بهمن 97 و سیل فرودین 98 در حوضه های آبریز خوزستان را داشتیم بدین منظور کارگروه مقابله با سیلاب را در مرداد امسال تشکیل دادیم؛ شرح وظایف دستگاه ها مشخص، و اخطارها و هشدارهای لازم صادر شده است.

برای ترمیم و احداث سیل بندها از سوی استاندار خوزستان تعیین تکلیف شد؛ برای لایروبی ها نیز دستورات و تذکراتی داده شد و کار لایروبی نیز در برخی مکان ها شروع شد اما باید جدی تر انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: موضوع سیلاب در پایان امسال، بارها به دستگاه های مختلف گوشزد شده تا استان در صورت وقوع سیلاب غافلگیر نشود و دستگاه های متولی بتوانند سیلاب را مدیریت کنند؛ همچنین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با توجه به اهمیت موضوع،پیش از برگزاری انتخابات برگزار شد و دستور داده شد که دستگاه ها باید پای کار باشند.

وی ادامه داد: سامانه بارشی جدیدی فعالیت خود را از دوشنبه آغاز میکند که این سامانه تقویت شده و بیشتر آن در حوضه آبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش برای دستگاه های اجرایی خوزستان

آماده باش برای دستگاه های اجرایی خوزستان