مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 16:362020-02-23فرهنگي

اطلاعیه یک سامانه فروش بلیت برای خریداران اجراهای لغو شده منتشر شد


نحوه پشتیبانی بلیت های لغو شده تئاتر، سینما و کنسرت هفته جاری به دلیل ویروس کرونای جدید از سوی سامانه فروش بلیت تیوال نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سامانه فروش بلیت تیوال ساعتی پیش اطلاعیه ای به منظور پشتیبانی بلیت های لغو شده در هفته جاری بدین شرح منتشر کرد: با آرزوی تندرستی برای هموطنان عزیزمان، همان طور که می دانید با اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ، برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونای جدید، همه تئاترها، کنسرت ها و سینماها از یکشنبه 4 تا پایان روز آدینه 9 اسفندماه لغو شده است.

در این راستا بدین وسیله شیوه پشتیبانی خریداران محترم سانس های لغو شده، به آگاهی می رسد: 1.

برای خریدارانی که روز جایگزین برای خرید ایشان وجود ندارد، هزینه بلیت ایشان به همان کارتی که با آن خرید را انجام داده اند بازگردانده می شود و این کار با پیامک به آگاهی ایشان می رسد.

2.

برای برنامه هایی که این امکان وجود داشت، کل اجرا همراه با خریدها به هفته پس از آن جابه جا می شود با این هدف که تماشاگرانی که تمایل و امکان حضور دارند کمتر دچار مشکل شده و بدون نیاز به گام دیگری با همان بلیت و صندلی، در هفته بعد به تماشای اثر بنشینند.

البته اگر امکان یا تمایل برای استفاده از این گزینه برای کسی وجود ندارد گزینه درخواست لغو بلیت و دریافت هزینه آن نیز در اختیار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه یک سامانه فروش بلیت برای خریداران اجراهای لغو شده منتشر شد

اطلاعیه یک سامانه فروش بلیت برای خریداران اجراهای لغو شده منتشر شد