مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-23اقتصادي

سدهای همدان آماده پذیرش آب های سطحی و روان هستند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: سدهای استان آمادگی لازم برای پذیرش آب های سطحی و روان را دارند.

- منصور ستوده عصر یکشنبه 4 اسفندماه در ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان همدان، افزود: با احتمال آب شدن برف های بالادستی و جاری شدن آب های روان، از 30 بهمن ماه دریچه سد کلان ملایر باز شده و از روز گذشته نیز دریچه های بیشتری باز شده تا جلوی سیلاب های احتمالی گرفته شود.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی ها از برف بالادست سد کلان ملایر، 10 میلیون متر مکعب ورودی برای این سد در نظر گرفته شده که هفت میلیون متر مکعب از مخزن سد را خالی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: در سد سرابی تویسرکان مشکل آنچنانی نداریم چرا که 81 درصد سد پر است اما بااین وجود از دیروز دریچه های سد باز شده و تا فردا دو میلیون مترمکعب خالی خواهد شد.

وی درباره سد اکباتان نیز گفت: 45 درصد مخزن سداکباتان پر است که تا 27 میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره بدون سرریز دارد همچنین 43 درصد سد درگزین پر، نعمت آباد اسدآباد خالی و شیرین سو 84 درصد پر است.

وی ادامه داد: نگرانی ما تغذیه مصنوعی ازندریان بود که دریچه ها را باز کردیم و تغذیه مصنوعی خالی شده و بقیه تغذیه مصنوعی ها را بررسی کردیم همچنین پیمانکاران برای مواقع اضطراری حالت آماده باش قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای همدان آماده پذیرش آب های سطحی و روان هستند

سدهای همدان آماده پذیرش آب های سطحی و روان هستند