مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 16:002020-02-23اقتصادي

حذف واسطه ها باعث تعدیل قیمت اقلام مورد نیاز مردم خواهد شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان باتاکید بر اینکه حذف واسطه ها باعث تعدیل قیمت اقلام مورد نیاز مردم خواهد شد، گفت: فرمانداران برای تنظیم بازار عید قوی تر وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پور مجاهد بعد از ظهر یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان با تاکید بر اینکه عزم و اراده جدی برای رفع مشکلات مردم در دستور کار است، گفت: تصمیمات و مصوبات کمیسیون تنظیم بازار در راستای اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید با دید پیشگیرانه، اقدامات لازم را برای رفاه مردم انجام داد، افزود: تاکید شخص استاندار رعایت چارچوب منطقی و قانونی کارها است و باید برای رونق بازار در شب عید حذف واسطه ها در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اظهار کرد: حذف واسطه ها باعث تعدیل قیمت اقلام مورد نیاز مردم خواهد شد.

پور مجاهد با بیان اینکه فرمانداری ها باید برای تنظیم بازار عید قوی تر وارد شوند، گفت: تعزیرات و بازرسی بازار را رصد می کند و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید حق مردم را درست و به موقع به مردم استان همدان داد، گفت: واحدهایی که در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش انجام نمی دهند باید شناسایی و با متخلفان برخورد و موضوع به طور جدی پیگیری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها باعث تعدیل قیمت اقلام مورد نیاز مردم خواهد شد

حذف واسطه ها باعث تعدیل قیمت اقلام مورد نیاز مردم خواهد شد