مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-23اجتماعي

ممنوعیت توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه


مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: برای پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اردبیل ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعیدرحمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به جهت حفظ سلامتی هموطنان، کلیه برنامه ها و همایش ها در آستان مقدس تا اطلاع ثانوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های اردبیل که پذیرای ارباب رجوع هستند، الزامی است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه روزانه هزاران نفر به زیارت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مشرف می شوند، بیان کرد: به تمامی هیأت های امناء و مدیران اجرایی بقاع متبرکه استان اعلام شد روزانه در نوبت های مختلف سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند، ضدعفونی شوند.

رحمانی از ممنوع بودن توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه اردبیل خبر داد و گفت: نظر به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه

ممنوعیت توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه