مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:302020-02-23سياسي

پاسخگوی عملکرد منتخبان در مجلس هستیم


دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس گفت: پیگیر مطالبات مردم از نمایندگان پیشنهادی خود و پاسخگوی عملکرد آنان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، مجید فروردین در جمع خبرنگاران گفت: از دو هفته پیش از انقلاب فهرستی پتج نفره برای کاندیداتوری توسط شورای ائتلاف انقلاب تهیه شد که سه نفر از پیشکسوتان و دو نفر از جوانان انقلابی بودند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از این لیست در شیراز به پیروزی رسیدند، افزود: به جز شیراز در 9 حوزه مرودشت، لار، لامرد، فسا، کازرون، فیروزآباد، جهرم، داراب و نی ریز و استهبان نیز کاندیدهای در لیست ائتلافی نیروهای انقلابی قرار گرفتند که در هفت حوزه موفقیت کسب شد و نامزدها توانستند به مجلس راه یابند.

دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس متذکر شد: امید است افراد منتخب این حمایت مردم را قدر دانسته و پیگیر امور مردم باشند و مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را کاهش دهند.

فروردین خاطرنشان کرد: چند عامل مشکلات اقتصادی، نوع عملکرد اصلاح طلبان و اعتدالیون در مجلس، بدسلیقگی در زمان اعلام شیوع بیماری کرونا و تحریک مردم از سوی کسانی که شانسی برای برنده شدن در انتخابات نداشتند سبب کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگوی عملکرد منتخبان در مجلس هستیم

پاسخگوی عملکرد منتخبان در مجلس هستیم