مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-23اقتصادي

برخورد سختی در انتظار گران فروشان تجهیزات پزشکی خواهد بود


مدیرکل تعزیزات حکومتی استان البرز با بیان اینکه امروز شاهد تشکیل چند پرونده گران فروشی تجهیزات پزشکی بودیم، گفت: مطمئناً برخوردهای سختی در انتظار افرادی که از سلامتی مردم سوء استفاده می کنند خواهد بود.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعزیزات حکومتی استان البرز با بیان اینکه امروز شاهد تشکیل چند پرونده گران فروشی تجهیزات پزشکی بودیم، گفت: مطمئناً برخوردهای سختی در انتظار افرادی که از سلامتی مردم سوء استفاده می کنند خواهد بود.

علی اکبر مختاری در خصوص وضعیت بازار ماسک و ژل های ضدعفونی گفت: استان البرز قطب تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است بنابراین نباید شاهد کمبودی در ژل های ضدعفونی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تعزیرات البرز، مختاری افزود: با پیگیری های معاونت غذا و داروی دانشگاه البرز به زودی موضوع کمبودهای این بخش به لحاظ تغییر خطوط تولید واحدهای استان در مسیر سلامتی مردم مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص ماسک ها به جهت خرید کلیه تولیدات کشور توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و عرضه آن بر اساس پروتکلی که ابلاغ خواهد شد نابسامانی این بخش نیز مرتفع شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با نارضایتی های پیش آمده برخوردهای قهرآمیز تعزیراتی ممکن است عواقبی دیگر در پی داشته باشد با این اوصاف گشت های تعزیراتی به صورت هدفمند و بر اساس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سختی در انتظار گران فروشان تجهیزات پزشکی خواهد بود

برخورد سختی در انتظار گران فروشان تجهیزات پزشکی خواهد بود