مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:362020-02-23اجتماعي

احداث شبکه فضلاب روستایی بویژه مناطق گردشگری در اولویت باشد


معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: احداث شبکه فاضلاب روستایی بویژه در مناطق نمونه گردشگری استان و طرح جداسازی شبکه آب شرب و خدمات در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی با معرفی داراب بیرنوندی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این منطقه عملیاتی شد.

در این مراسم که روز یکشنبه با حضور حمیدرضا جانباز رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، سعید چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، فرهور مدیر نیروگاه شهید رجایی، نصیری مدیرعامل تأمین اجتماعی، بابایی مدیر درمان و جمعی از کارشناسان و کارکنان این شرکت در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد از خدمات علی علیزاده مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قزوین که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تجلیل شد.

علی فرخزاد در این مراسم اظهارداشت: مدیر معرفی شده در گذشته نیز به بهترین روش ممکن امور را مدیریت کردند و با سابقه خوبی که دارند می توانند در زمان یکپارچه سازی هم موفق باشند.

وی اضافه کرد: در این شرایط اعتباری کشور، پذیرش مسئولیت بسیار سخت است و انتظار می رود چون گذشته که با تعامل مناسب با مردم و مسئولان ضمن رعایت قانون مندی خدمات مؤثری در استان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شبکه فضلاب روستایی بویژه مناطق گردشگری در اولویت باشد

احداث شبکه فضلاب روستایی بویژه مناطق گردشگری در اولویت باشد