مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:362020-02-23پزشكي

مسافران خارجی در مرز آستارا برای مقابله با کرونا پایش می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در پایانه مرزی آستارا که از پرتردد ترین پایانه های مرزی کشور است، اقداماتی نظیر سنجش تب بر افراد مشکوک به بیماری های تنفسی و آنفلوانزا انجام می گیرد و از ششم بهمن ماه سال جاری اتباع خارجی حین ورود به این پایانه مهم مرزی کشور و استان گیلان، توسط نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی آستارا رصد می شوند.

در همین رابطه و به تاکید مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان مرزی آستارا بهترین راه پیشگیری از کرونا، رعایت آداب و موازین بهداشتی است و افراد مبتلا به بیماری های تنفسی و آنفلوانزا به طور مرتب به شستشوی دست ها و صورت، اقدام و از دست دادن و روبوسی خودداری کنند.

مسئولان ارشد شهرستان مرزی آستارا از شهروندان خواستند، هر گونه اخبار مربوط به بیماری کرونا را از رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

در این راستا واحد مراقبت بهداشتی 24 ساعته برای پیشگیری از بیماری کرونا در گمرک مرزی آستارا را اندازی شده است.

تجهیز واحد مراقبت به وسایل مراقبتی از جمله تب سنج، ماسک و غیره و برگزاری گروه های آموزشی برای گروه های مراقبتی و هماهنگی با مراجع ذیصلاح گمرک آستارا از جمله برنامه های مهم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای پیشگیری از کرونا است که در گمرک آستارا عملیاتی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران خارجی در مرز آستارا برای مقابله با کرونا پایش می شوند

مسافران خارجی در مرز آستارا برای مقابله با کرونا پایش می شوند