مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:302020-02-23بين الملل

ادعای پامپئو در زمینه طرح گسترده ترامپ برای تحریم و مقابله با ایران


وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای با یک نشریه آمریکایی از طرح گسترده دولت آمریکا برای مقابله با ایران و تلاش برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگو با نشریه آمریکایی واشنگتن فری بیکن از طرح گسترده دولت دونالد ترامپ برای مقابله با ایران پرده برداری کرد.

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت ترامپ، تلاش چندمنظوره ای را با هدف مقابله با گسترش ایران در سراسر منطقه غرب آسیا آغاز کرده است که از آن جمله می توان به تلاش های واشنگتن در سازمان ملل برای تضمین بازگشت تحریم های جهانی علیه ایران اشاره کرد که این امر ضربه مرگبار نهایی به برجام وارد می کند.

پامپئو بعد از دیدار اخیر خود با خاندان سلطنتی ریاض، در مصاحبه ای مفصل با فری بیکن تصریح کرد علیرغم آنکه دولت ترامپ با چالش های بسیار زیادی در مقابله با تهران روبرو بوده است اما همچنان در دستیابی به یک ائتلاف جهانی برای مقابله با برنامه هسته ای ایران، استوار بوده است.

پامپئو در این افشاگری تأکید کرد که گام های بعدی دولت ترامپ، از بین بردن نفوذ ایران در کشورهای کلیدی عربی از جمله یمن، سوریه و لبنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پامپئو در زمینه طرح گسترده ترامپ برای تحریم و مقابله با ایران

ادعای پامپئو در زمینه طرح گسترده ترامپ برای تحریم و مقابله با ایران