مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:202020-02-23بين الملل

استقبال اتحادیه عرب از تشکیل دولت وحدت ملی در سودان جنوبی


دبیرکل اتحادیه عرب ضمن استقبال از تشکیل یک دولت وحدت ملی در سودان جنوبی و اعلام حمایت اتحادیه از آن، از جامعه جهانی خواست به جوبا در اجرای توافقنامه سازش کمک کند.

- دبیرکل اتحادیه عرب ضمن استقبال از تشکیل یک دولت وحدت ملی در سودان جنوبی و اعلام حمایت اتحادیه از آن، از جامعه جهانی خواست به "جوبا" در اجرای توافقنامه سازش کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب امروز (یکشنبه) در بیانیه ای با استقبال از تشکیل دولت وحدت ملی در کشور سودان جنوبی اعلام کرد: اتحادیه عرب از سودان جنوبی در اجرای شروط باقی مانده توافقنامه توقف درگیری ها در این کشور در تمامی ابعاد امنیتی، سیاسی و قانونی که در سال 2018 به امضا رسید، حمایت می کند.

ابوالغیط در ادامه از جامعه جهانی خواست به حمایت خود از دولت و مردم سودان جنوبی ادامه دهد تا روند برقراری صلح در این کشور با موفقیت انجام شود.

پس از آنکه ریک مچار، رهبر سابق شورشیان سودان جنوبی با تشکیل دولتی متحد با رقیب دیرینه خود سالوا کر، رییس جمهور این کشور موافقت کرد، کابینه جدید سودان جنوبی امروز (یکشنبه) در حضور عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی سودان، نخست وزیر اوگاندا، معاون رییس جمهور آفریقای جنوبی و فرستاده کشور کنیا مراسم تحلیف را به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اتحادیه عرب از تشکیل دولت وحدت ملی در سودان جنوبی

استقبال اتحادیه عرب از تشکیل دولت وحدت ملی در سودان جنوبی