مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-23اقتصادي

98 درصد تجهیزات صنعت آب در کشور تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی با معرفی داراب بیرنوندی به عنوا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این استان عملیاتی شد.

در این مراسم که روز یکشنبه با حضور حمیدرضا جانباز رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، سعید چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، فرهور مدیر نیروگاه شهید رجایی، نیری مدیرعامل تأمین اجتماعی، بابایی مدیر درمان و جمعی از کارشناسان و کارکنان این شرکت برگزار شد از خدمات علی علیزاده مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قزوین که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تجلیل شد.

حمیدرضا جانباز در مراسم معارفه اولین مدیرعامل آب و فاضلاب استان قزوین در اجرای طرح یکپارچه سازی که در سالن اداره برق قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گام بلندی در راستای ارتقای خدمات به مردم است.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در سال 69 یک حرکت جدید با تأسیس شرکت آبفا شکل گرفت و در جای خود در میان کشورهای پیشرفته و صاحب نام زبانزد شد و با همه مشکلات ناشی از تحریم و کمبود منابع آبی در حال حاضر 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد تجهیزات صنعت آب در کشور تولید می شود

98 درصد تجهیزات صنعت آب در کشور تولید می شود