مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-23ورزشي

شکست داماش مقابل صدرنشین با لشکر نصفه و نیمه!


تیم فوتبال داماش گیلان در غیاب هوادارانش در دیداری خانگی از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال مقابل مس رفسنجان تن به شکست سه بر یک داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال از ساعت 14:19 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: سعاد وفاپیشه کمک داوران: رامین بابایی و محمد شاکر داور چهارم: رضوان سرشار ناظر داوری: رحیم رحیمی مقدم ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان: ایمان صادقی، آزاد جعفر زاده، سعید باقرپسند، شهاب محرایی، معراج پورتقی، علیرضا توکلی، محمدرضا مهدوی، سیدکاظم رحمانی، میثاق جلوه، محمد غلامی و میلاد پورمحسن.

سرمربی: مازیار ربیعی فر لشکر نصفه و نیمه داماش در حالی به مصاف مس رفسنجان می رود که در بازی امروز 15 بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد؛ آرمین منفرددوست و مهدی نظر محمد پناه به دلیل محرومیت و سینا شاه عباسی، جابر نصیری و میلاد صفایی به علت مصدومیت غایبان داماش در بازی امروز هستند.

محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، علی حق دوست، سعید طالبی، میثم میرپسندیده، میعاد یزدانی، عباس کندل و سید سجاد موسوی از دیگر غایبین داماش مقابل مس بوده که به نظر می رسد به دلیل دریافت مطالباتشان در این دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست داماش مقابل صدرنشین با لشکر نصفه و نیمه!

شکست داماش مقابل صدرنشین با لشکر نصفه و نیمه!