مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-23اجتماعي

درخواست معاونت حمل و نقل ترافیک از مردم/ نگرانی های مردم را زیادتر نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی بازنشر یک کلیپ قدیمی از وضعیت بهداشتی رستوران یکی از ایستگاه های مترو، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک طی اطلاعیه اعلام میدارد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که با عنوان فاجعه در رستوران مترو از صبح امروز .

- در پی بازنشر یک کلیپ قدیمی از وضعیت بهداشتی رستوران یکی از ایستگاه های مترو، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی بازنشر یک کلیپ قدیمی از وضعیت بهداشتی رستوران یکی از ایستگاه های مترو، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک طی اطلاعیه اعلام میدارد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که با عنوان فاجعه در رستوران مترو از صبح امروز در برخی شبکه ها و گروه های مجازی مختلف بازنشر می شود مربوط به سال 96 بوده است که متاسفانه مجددا امروز بار ها در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به فضای ملتهب کنونی جامعه در پی انتشار بیماری های واگیردار (ویروس کرونا) از شهروندان می خواهیم از بازنشر چنین کلیپ ها و فیلم هایی که منجر به افزایش نگرانی شهروندان می شود در فضای مجازی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معاونت حمل و نقل ترافیک از مردم/ نگرانی های مردم را زیادتر نکنید

درخواست معاونت حمل و نقل ترافیک از مردم/ نگرانی های مردم را زیادتر نکنید