مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-23حوادث

فوت راننده جرثقیل در تاکستان براثر برق گرفتگی


فرمانده انتظامی تاکستان با اعلام فوت یک راننده جرثقیل براثر برق گرفتگی گفت: این راننده جرثقیل در حال تخلیه بار بلوک بوده که دکل جرثقیل به تیر برق فشارقوی برخورد می کند و منجر به برق گرفتگی راننده و متأسفانه فوت وی شده است.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی تاکستان با اعلام فوت یک راننده جرثقیل براثر برق گرفتگی گفت: این راننده جرثقیل در حال تخلیه بار بلوک بوده که دکل جرثقیل به تیر برق فشارقوی برخورد می کند و منجر به برق گرفتگی راننده و متأسفانه فوت وی شده است.

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برق گرفتگی در سه راهی کهک، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی تاکستان افزود: با حضور مأموران مشخص شد، راننده جرثقیل در حال تخلیه بار بلوک بوده که دکل جرثقیل به تیر برق فشارقوی برخورد و منجر به برق گرفتگی راننده و متأسفانه فوت وی شده است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، عزیزی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه به شهروندان توصیه کرد: همشهریان همواره موارد ایمنی را حین انجام کار رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت راننده جرثقیل در تاکستان براثر برق گرفتگی

فوت راننده جرثقیل در تاکستان براثر برق گرفتگی