مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-23بين الملل

کارشناس سیاسی عرب: اهداف واشنگتن از ترور سردار سلیمانی با شکست روبه رو شد


یک کارشناس مسائل بین الملل گفت که اهداف آمریکا برای نابودی محور مقاومت از طریق ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با شکست روبه رو شد.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت که اهداف آمریکا برای نابودی محور مقاومت از طریق ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با شکست روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسام ابوعبدالله، کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با مرآت الجزیره گفت: اهداف آمریکا برای نابودی محور مقاومت از طریق ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با شکست روبه رو شد و بی شک اقدام آمریکا در ترور این دو شهید یک جنایت به تمام معنا است.

وی افزود: آمریکا و اسراییل و برخی از هم پیمانان آن ها در منطقه گمان می کردند که با این ترور مغز و تفکر راهبردی محور مقاومت که آن را حاج قاسم تشکیل می دهد، از بین می برند زیرا او شخصیت اصلی و مرکزی این محور است و در هر مکانی حضور دارد به خصوص در عراق و سوریه.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: بنابراین آن ها فکر می کردند که این اقدام منجر به متلاشی شدن محور مقاومت می شود اما اگر پاسخ های هوشمندانه به این ترور را بررسی کنیم خواهیم دید که واشنگتن در محاسبات خود اشتباه کرده است؛ ایران پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد و آمریکا در برابر آن اقدام نظامی سکوت کرد این درحالی است که از زمان پایان جنگ جهانی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سیاسی عرب: اهداف واشنگتن از ترور سردار سلیمانی با شکست روبه رو شد

کارشناس سیاسی عرب: اهداف واشنگتن از ترور سردار سلیمانی با شکست روبه رو شد