مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-23حوادث

آغار برنامه های آتش نشانی اصفهان پیرامون چهار شنبه سوری


فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آبان ماه در جهت فرهنگسازی و توصیه های ایمنی پیرامون چهارشنبه آخر سال اقدامات لازم را آغاز کرده است.

وی افزود: با آموزش دانش آموزان توسط آتش نشانان در سازمان آتش نشانی و مکانهای عمومی آموزشی در مورد خطرات ساخت و استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری توصیه های لازم ارائه شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به نصب بنر نه به رفتارهای پرخطر در چهارشنبه سوری تصریح کرد: با تبلیغات در شبکه های مجازی و برگزاری پویش ها و جلساتی با کمیته های فرهنگ شهروندی برای آگاهی رسانی مراقبت از رفتارهای پرخطر در چهارشنبه سوری کوشیدیم.

وی با اشاره به کمیته شهر ایمن در سازمان آتش نشانی اصفهان ابراز داشت: اورژانس، آموزش و پرورش، پزشکی قانونی، نیروی انتظامی، شهرداری در این کمیته حضور فعال دارند.

کاوه آهنگران اشاره ای هم به جلسه ای مشترک با مربیان پرورشی آموزش و پرورش در مدارس داشت و گفت: با تهیه پیکی از صحنه های دلخراش آتش سوزی در شب چهارشنبه سوری درصدد گوشزد کردن خطرات ساخت مواد محترقه به دانش آموزان هستیم.

وی اضافه کرد: خانواده ها نباید در مکانهای مسقف و نزدیک خودروها آتش روشن نکنند و کنار مواد مشتعل اقدام به برپایی آتش نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغار برنامه های آتش نشانی اصفهان پیرامون چهار شنبه سوری

آغار برنامه های آتش نشانی اصفهان پیرامون چهار شنبه سوری