مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-23سياسي

همه اداره های هرمزگان برای مقابله با ملخ های صحرایی بسیج شوند


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان روزیکشنبه درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به خطری که از این ناحیه این استان را تهدید می کند متاسفانه همکاری دستگاه های دولتی تاکنون بسیار کم رنگ بوده است.

سید عبدالرضا اشرف منصوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در پایان جلسه مدیریت بحران غرب هرمزگان با مرکزیت شهرستان پارسیان با موضوع مبارزه با ملخ صحرایی افزود: ریزش ملخ های صحرایی از طریق جبهه خلیج فارس و کشورعربستان به داخل خاک ایران آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تجربه های بدست آمده از سال گذشته، 15گروه دیده بان و همین تعداد اکیپ سم پاش کار مبارزه با ملخ های صحرایی را در غرب هرمزگان با مرکزیت شهرستان پارسیان برعهده دارند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان یادآورشد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده هم اکنون به تعداد مورد نیاز سم پاش و دیگر تجهیزات و ادوات مورد نیاز برای مبارزه با این آفت بالدارخطرناک خریداری و درحال استفاده است.

اشرف منصوری از ماشین آلات به خصوص خودرو وانت برای سم پاشی در مناطق سخت گذر و مراتع و جنگل ها به عنوان ضروری ترین نیاز برای مبارزه همه جانبه با دسته های میلیونی ملخ صحرایی ریزشی در غرب سواحل هرمزگان نام برد و از مسوولان دستگاه های ذیربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اداره های هرمزگان برای مقابله با ملخ های صحرایی بسیج شوند

همه اداره های هرمزگان برای مقابله با ملخ های صحرایی بسیج شوند