مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-23اقتصادي

داروخانه ها زیر تیغ نظارت تعزیرات حکومتی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با هشدار به گران فروشان و سو استفاده کنندگان از شرایط به وجود آمده، گفت: گشت های تعزیراتی بر روند قیمت فروش و عرضه ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در استان نظارت می کنند.

- علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در مورد آشفته بازار ماسک و ژل های ضدعفونی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز باید در زمینه مدیریت این موضوع ورود کند و برنامه ریزی مشخصی ارائه دهد.

وی افزود: استان البرز قطب تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است و نباید شاهد کمبودی در خصوص ژل های ضدعفونی کننده باشیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه با پیگیری های معاونت غذا و داروی دانشگاه البرز به زودی موضوع کمبودهای این بخش به لحاظ تغییر خطوط تولید واحدهای استان در مسیر سلامتی مردم مرتفع می شود، بیان کرد:  در مورد ماسک ها به جهت خرید کلیه تولیدات کشور توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و عرضه آن بر اساس پروتکلی که ابلاغ می شود نابسامانی این بخش نیز مرتفع می شود.

 مختاری با بیان اینکه با نارضایتی های پیش آمده برخوردهای قهر آمیز تعزیراتی ممکن است عواقبی دیگر در پی داشته باشد،گفت:  گشت های تعزیراتی به صورت هدفمند و بر اساس شکایات مردمی ساماندهی شده که بصورت مشترک به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه ها زیر تیغ نظارت تعزیرات حکومتی

داروخانه ها زیر تیغ نظارت تعزیرات حکومتی