مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:252020-02-23پزشكي

بزودی انجام خواهد پذیرفت؛ توزیع گسترده ماسک N95 و محلول شوینده در خراسان شمالی


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ماسک و محلول شوینده از سوی هیات امنا ارزی وزارت بهداشت تهیه شده و ظرف چند روز آینده به تمام دانشگاه ها، - بزودی انجام خواهد پذیرفت؛ توزیع گسترده ماسک N95 و محلول شوینده در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ماسک و محلول شوینده از سوی هیات امنا ارزی وزارت بهداشت تهیه شده و ظرف چند روز آینده به تمام دانشگاه ها، ارسال و در سطح داروخانه ها توزیع می شود.

دکتر علی یوسفی اظهار کرد: دانشگاه هایی که درگیر کویید 19 شدند، سهمیه خود را دریافت کرده اند و دانشگاه هایی که درگیر نیستند، دو سه روز دیرتر سهمیه خود را دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی ادامه داد: با توجه به اینکه خوشبختانه تاکنون در خراسان شمالی بیماری مبتلا به کرونا شناسایی نشده است، تا سه روز آینده سهمیه ماسک و محلول شست و شو دریافت و توزیع می شود.

یوسفی اظهار کرد: در جسله ای از سوی معاونت غذا و دارو، تمام نیاز داروخانه های دولتی و خصوصی دریافت و بررسی شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف مهم است، اضافه کرد: وقتی استفاده از ماسک در بسیاری از موارد کارایی ندارد و فقط آن کسانی که مرتبط با بیمار هستند باید ماسک بزنند، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی انجام خواهد پذیرفت؛ توزیع گسترده ماسک N95 و محلول شوینده در خراسان شمالی

بزودی انجام خواهد پذیرفت؛ توزیع گسترده ماسک N95 و محلول شوینده در خراسان شمالی