مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-23سياسي

آمادگی هلال احمر برای معاینه روحانیون کاروان های حج


مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد که دفاتر نمایندگی این مرکز در سراسر کشور آماده انجام معاینات روحانیون کاروان های حج 99 هستند.

- مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد که دفاتر نمایندگی این مرکز در سراسر کشور آماده انجام معاینات روحانیون کاروان های حج 99 هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال الدین الوانی، سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس سنوات گذشته و درخواست معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سراسر استان ها آمادگی پذیرش و معاینات روحانیون کاروانهای حج تمتع 99 را دارند.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این روحانیون از سوی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت مشخص می شوند، گفت: بررسی آزمایشات پزشکی و معاینات کلیه روحانیون معرفی شده بر عهده این مرکز است.

براساس اعلام روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، وی با تاکید بر اینکه این مرکز برای سهولت در کار اسامی و شماره تماس های ارتباطی دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت در هلال احمر را اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: مراکز اعلام شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر صرفا روحانیونی را مورد معاینه قرار می دهد که ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر برای معاینه روحانیون کاروان های حج

آمادگی هلال احمر برای معاینه روحانیون کاروان های حج