مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-23پزشكي

کلاسهای دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال الکترونیکی شد


دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد کلاس های آموزشی دانشجویان تا پایان سال به صورت الکترونیکی برگزار می شود و نیاز به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: جلسه فوق العاده شورای دانشگاه امروز یکشنبه 4 اسفندماه برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس­های درسی تا پایان سال جاری (سال 1398) تصمیم گیری شد که مفاد آن به شرح زیر است؛ پیرو اطلاع رسانی­ های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­های گروه ­های مختلف دانشجویی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می ­رساند بمنظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان عزیز، از روز شنبه دهم اسفندماه تا پایان سال 1398، تمامی کلاس­های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد.

بدین ترتیب دانشجویان گرامی بدون نیاز به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند کرد.

در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای تمامی دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آنها قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاسهای دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال الکترونیکی شد

کلاسهای دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال الکترونیکی شد