مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-23سياسي

برای جلوگیری از فرونشست زمین، زاینده رود باید جاری شود


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه جدی شهرداری نسبت به فرونشست زمین به ویژه در نواحی شهری که لوله های اصلی گاز از آن می گذرد، - ایسنا/اصفهان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه جدی شهرداری نسبت به فرونشست زمین به ویژه در نواحی شهری که لوله های اصلی گاز از آن می گذرد، گفت: برای جلوگیری از فرونشست زمین، زاینده رود باید دوباره جاری و از برداشت غیرمجاز آب جلوگیری شود.

غلامحسین عسگری امروز (یکشنبه-4 اسفند ماه) در نشست این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی در سال 1374 با تصویب قانونی در مجلس شواری اسلامی شکل گرفت و در سال 1379 اولین دوره انتخابات از آن در استان اصفهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان نظام مهندسی اصفهان 32 هزار نفر عضو دارد، افزود: از این میان 16 هزار نفر دارای پروانه اشتغال هستند، همچنین همکاری ما با شهرداری می تواند در مباحث ساختمان و شهرسازی بسیار موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، همکاری این سازمان را موجب صیانت از اموال ملی دانست و تصریح کرد: مصرف انرژی و تلفات آن در ساختمان های مسکونی و تجاری اصفهان بسیار بالا است، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از فرونشست زمین، زاینده رود باید جاری شود

برای جلوگیری از فرونشست زمین، زاینده رود باید جاری شود