مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-23پزشكي

افرادی که بیماری اورژانسی ندارند به مراکز درمانی مراجعه نکنند


رعایت نکات بهداشتی از راهکارهای مهم جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا است و افرادی که بیماری اورژانسی ندارند بهتر است به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

- سیدعلی جمالیان فوق تخصص قلب و عروق و رییس بیمارستان لواسانی تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: بحث این بیماری این روزها زیاد است و این ویروس از کشور چین وارد ایران شده و در حال حاضر با شروع یک شیوع ویروس در ایران مواجه هستیم.

  وی بیان داشت: باید یکسری تمهیدات را بالافاصله در نظر بگیریم تا به این بیماری مبتلا نشویم.

  این فوق تخصص قلب و عروق بیان داشت: افرادی که دارای بیماری های قلبی، نارسایی های قلبی، دیابت و یا ضعف ایمنی بدن هستند و سن بالایی هم دارند، باید نکات بهداشتی را مورد توجه قرار بدهند و از تردد در جاهای شلوغ پرهیز و از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: مردم هم ضمن حفظ نکات بهداشتی، حتماً با افراد مشکوک به این بیماری تا فاصله یک متری دور باشند و شستشوی دست ها را با آب و صابون مکرر انجام دهند و این ویروس را رعایت اصول بهداشتی از بین می رود.

  جمالیان بیان داشت: بروز این بیماری بین 3 تا 4 روز طول می کشد و ممکن است تعدادی از افراد مبتلا به این بیماری باشند اما علائم آن را نداشته باشند، بنابراین باید مواظب باشند و از مترو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که بیماری اورژانسی ندارند به مراکز درمانی مراجعه نکنند

افرادی که بیماری اورژانسی ندارند به مراکز درمانی مراجعه نکنند