مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-23اجتماعي

نقش کتابخانه های عمومی در کاهش محرومیت های اجتماعی


دومین باشگاه مقاله خوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان با موضوع کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی و با محوریت نقش کتابخانه های عمومی در کاهش محرومیت های اجتماعی برگزار شد.

- دومین باشگاه مقاله خوانی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی استان همدان با محوریت نقش کتابخانه های عمومی در محرومیت زدایی اجتماعی با حضور مدیرکل آموزش، پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مشاور عالی استاندار همدان، اساتید علم اطلاعات و دانش شناسی، اساتید حوزه علوم اجتماعی و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان همدان به همراه برخی از کتابداران و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

در دومین باشگاه مقاله خوانی، مقاله آیا برای همه دسترس پذیر است؟ کتابخانه عمومی و محرومیت اجتماعی مطرح و موردبحث و بررسی قرار گرفت.

عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این نشست با بیان اینکه باشگاه های مقاله خوانی در کتابخانه های عمومی از سالجاری آغاز شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این باشگاه مقاله خوانی برقراری ارتباط بین امور پژوهشی و اجرایی و استفاده از گزارش هایی است که در این حوزه در اقصی نقاط جهان منتشرشده و تجربیاتی را بیان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کتابخانه های عمومی در کاهش محرومیت های اجتماعی

نقش کتابخانه های عمومی در کاهش محرومیت های اجتماعی