مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:262020-02-23بين الملل

واکنش فرماندار به پهلوگیری کشتی چینی در بندر «دیر»/ جای نگرانی نیست


این اطمینان را به شهروندان می دهیم که هیچ گونه مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری کشتی چینی در بندر دیر وجود ندارد.

- کریم علی حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر، در رابطه با پهلوگیری یک کشتی چینی در بندر دیر، اظهار داشت:  کشتی چینی هنگ تانک 77 که روز گذشته در اسکله تجاری بندر دیر پهلو گرفته است محموله تجهیزات صنعتی و شرکتی دارد و هیچ گونه موادغذایی ندارد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه این کشتی با 14 سرنشین از بندر شانگهای چین به سمت دیر حرکت کرده است، افزود:  این کشتی در فاصله 10 مایلی بندر دیر توسط تیم بیماریاب پایگاه بهداشت مرزی دریایی و به مدت 15 روز برای گذران دوره کمون بیماری در این مکان متوقف بود و روز گذشته پس از انجام معاینه مجدد توسط مراقبان بهداشت دیر اجازه پهلوگیری داده شد.

وی تأکید کرد: این اطمینان را به شهروندان عزیز می دهیم که هیچ گونه مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری این کشتی وجود ندارد و افراد به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

علی حسنی با تأکید بر اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز مسؤولان است، یادآور شد: خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در سطح شهرستان دیر گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرماندار به پهلوگیری کشتی چینی در بندر «دیر»/ جای نگرانی نیست

واکنش فرماندار به پهلوگیری کشتی چینی در بندر «دیر»/ جای نگرانی نیست