مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:102020-02-23اقتصادي

خرید خودرو، ضررهای پنهان خرید خودرو در ایران


شما در هنگام خرید خودرو به چه معیارهایی توجه می کنید؟ بودجه شما مهم ترین آیتم برای خرید خودرو است و بعد ز آن مواردی مانند کاربرد خودرو (استفاده داخل یا خارج شهر و .

- شما در هنگام خرید خودرو به چه معیارهایی توجه می کنید؟ بودجه شما مهم ترین آیتم برای خرید خودرو است و بعد ز آن مواردی مانند کاربرد خودرو (استفاده داخل یا خارج شهر و .

)، نوع آپشن های رفاهی و ایمنی خودرو، کشور سازنده و پوشش ارائه خدمات پس از فروش در ایران و در آخر راحتی خودرو در زمان فروش آن مهم و تعیین کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کاراف، یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید خودرو باید مورد توجه قرار گیرد بررسی هزینه های نگهداری و استفاده از خودرو هست ولی آیا تاکنون به این فکر کرده اید که یکی از مهم ترین هزینه هایی که در بخش استفاده از خودرو به خریداران تحمیل می گردد هزینه های ناشی از کاهش ارزش خودرو (افت قیمت خودرو) برای طول مدت استفاده هست.

واقعیت این است که این موضوع در کشور ما به دلیل افزایش همیشگی قیمت خودروها مورد توجه قرار نگرفته است.

همان طور که می دانید هر خودرویی پس از خرید، با افزایش کیلومتر و کاهش مدل خودرو به دلیل موارد مربوط به هزینه های نگهداری، خرابی خودرو، عرضه خودروهای مدل جدید، اتمام خدمات پس از فروش شرکتی، کاهش قابلیت اطمینان خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خودرو، ضررهای پنهان خرید خودرو در ایران

خرید خودرو، ضررهای پنهان خرید خودرو در ایران