مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-23اجتماعي

لغو اردوهای راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه


رییس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از لغو اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان برای پیشگیری از شیوع کرونا، - ایسنا/کرمانشاه رییس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از لغو اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان برای پیشگیری از شیوع کرونا، تا اطلاع ثانوی خبر داد.

علی صفری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قرار بود امروز(چهارم اسفند) اعزام دانش آموزان پسر شهرستان جوانرود و ناحیه سه شهر کرمانشاه را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشیم که برای مقابله با شیوع کروناویروس این اردوها را لغو کردیم.

صفری اضافه کرد: اگرچه تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در استان کرمانشاه دیده نشده، اما برای پیشگیری از شیوع بیماری کلیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

رییس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به برنامه امسال آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی داشت و گفت: امسال تعهد داشتیم حدود 16 هزار نفر از دانش آموزان استان را در قالب اردوهای راهیان نور راهی مناطق علیاتی دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور کنیم که حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اردوهای راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه

لغو اردوهای راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه