مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:502020-02-23سياسي

تعطیلی مراکز آموزشی هرمزگان در گرو جلسه عصر امروز استانداری


در حالی کرونا سایه نگرانی های خود را بر اذهان جامعه انداخته و آن ها را به دنبال ماسک و سایر وسایل موردنیاز بهداشتی روانه کوچه و خیابان کرده، - ایسنا/هرمزگان در حالی کرونا سایه نگرانی های خود را بر اذهان جامعه انداخته و آن ها را به دنبال ماسک و سایر وسایل موردنیاز بهداشتی روانه کوچه و خیابان کرده، شایعاتی پیرامون تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در هرمزگان نیز دست به دست در فضای مجازی ارسال می شود.

برای صحت وسقم این موضوع سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شورای عالی مدیریت بحران تمامی موضوعات مربوط به بیماری کرونا را به وزارت بهداشت واگذار کرده و دانشگاه علوم پزشکی نماینده وزارت بهداشت در هرمزگان است.

عبدالحمید سعدینی تصریح کرد: ازاین رو این موضوع به دانشگاه علوم پزشکی مربوط است و آن ها بر مبنای شاخص های خود اگر احساس کردند مشکلی وجود دارد اعلام تعطیلی می کنند و ما اظهارنظری در این خصوص نمی کنیم.

وی بیان کرد: در صحبت های که با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان داشتیم اعلام کردند در استان هرمزگان هنوز موارد نگران کننده ای نداریم که بخواهیم به سمت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برویم.

باید مراقبت های لازم صورت بگیرد اما نگرانی عمیقی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز آموزشی هرمزگان در گرو جلسه عصر امروز استانداری

تعطیلی مراکز آموزشی هرمزگان در گرو جلسه عصر امروز استانداری